.[ ČeskéHry.cz ].

Laboratoř ČeskýchHer.cz - PasteBin

Vložit nový kód

ČeskéHry.cz - KOMUNITA HERNÍCH VÝVOJÁŘŮ

  1. bez titulku
    7 min
  2. 2025051019h26min25sec
    10 min
  3. 2025051019h15min36sec
    21 min
  4. Mega l3aks video C-P mega
    22 min
  5. Mega l3aks video C-P mega
    22 min
  6. Mega l3aks video C-P mega
    22 min
  7. Mega l3aks video C-P mega
    22 min
  8. Mega l3aks video C-P mega
    22 min
  9. Mega l3aks video C-P mega
    22 min
  10. Mega l3aks video C-P mega
    22 min
Link: http://nopaste.ceske-hry.cz/subdom/nopaste1291
Zaslal: Výstup na konzoli v SDL
Popis: Funkce, která aktivuje výstup na konzoli v SDL aplikaci. Je to jenom pro Windows, kde se normálně výstup přesměrovává do stdout.txt a stderr.txt.
Je důležité, aby byla aplikace nastavená jako GUI. Při konzolové aplikaci to nefunguje.
Našel jsem to na www.gamedev.net.
Funguje to v mingw i v M$VCEE2008.
Jazyk: C++
Vloženo: 14.3.2008, 12:29
Stáhnout jako soubor
  1. #include <windows.h>
  2. #include <io.h>
  3. #include <cstdio>
  4. #define _O_TEXT 00075
  5. void ActivateConsole()
  6. {
  7. AllocConsole();
  8. HANDLE newConsoleInput = GetStdHandle(STD_INPUT_HANDLE);
  9. HANDLE newConsoleOutput = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE);
  10. int inFd = _open_osfhandle((long)newConsoleInput, _O_TEXT);
  11. int outFd = _open_osfhandle((long)newConsoleOutput, _O_TEXT);
  12. FILE* consoleIn = _fdopen(inFd, "r");
  13. FILE* consoleOut = _fdopen(outFd, "w");
  14. setvbuf(consoleIn, NULL, _IONBF, 0);
  15. setvbuf(consoleOut, NULL, _IONBF, 0);
  16. *stdin = *consoleIn;
  17. *stdout = *consoleOut;
  18. }
  19.