Zaslal: Výstup na konzoli v SDL
Popis: Funkce, která aktivuje výstup na konzoli v SDL aplikaci. Je to jenom pro Windows, kde se normálně výstup přesměrovává do stdout.txt a stderr.txt.
Je důležité, aby byla aplikace nastavená jako GUI. Při konzolové aplikaci to nefunguje.
Našel jsem to na www.gamedev.net.
Funguje to v mingw i v M$VCEE2008.
Jazyk: C++
Vloženo: 14.3.2008, 12:29
Stáhnout jako soubor
#include <windows.h> #include <io.h> #include <cstdio> #define _O_TEXT 00075 void ActivateConsole() { AllocConsole(); HANDLE newConsoleInput = GetStdHandle(STD_INPUT_HANDLE); HANDLE newConsoleOutput = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE); int inFd = _open_osfhandle((long)newConsoleInput, _O_TEXT); int outFd = _open_osfhandle((long)newConsoleOutput, _O_TEXT); FILE* consoleIn = _fdopen(inFd, "r"); FILE* consoleOut = _fdopen(outFd, "w"); setvbuf(consoleIn, NULL, _IONBF, 0); setvbuf(consoleOut, NULL, _IONBF, 0); *stdin = *consoleIn; *stdout = *consoleOut; }
© 2006 Michal Tuláček, Syntax Highlight - GeSHi (thx bref)